Skolan!

Snart lunch!
Ja som sagt nu är det snart lunch!
Det är pasta och skinksås...
Går faktiskt att äta...
Ibalnd!
Jag har inte mkt vettigt att skriva eftersom jag inte får skriva vad jag vill!
För en viss person!
*
Kom igen!
Ge mej lite förslag!
Eller ska jag göra både listor och hiss och diss?!
Hjälp mej!
**
Nej nu ska jag springa på lunch!
Sen så har jag matte!
Sen utväkling, livsvilkor och socilisation!
Slutar 15:10 idag!
SKönt!
Sen ska jag väl hem och spela eller något!
***
Nu skiner solen!
Men det blir väl snart bajs väder igen!
****
Nej hej då skviver senare eller ikväll!
*****
Älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tips att blogga om:



Hiss och diss listor, ca 3 stycken på varje

Lägga ut bilder på kläder du gillar?

Dagens outfit! Haha!

Dagens bästa låt?

Listor som man gör på tex bdb

Videoblogg

För och efter bilder på något du gjort :)

2009-09-23 @ 13:34:16
URL: http://basplagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0