Söndag!

Jaha!!
Nu sitter jag här ensam igen på en söndag...
I väntan på att duschen ska bli ledig...
Kommer gäster till mej och lillebror idag...
*
Har inte orkar skriva något i helgen...
Har bara tagit det lugnt framför tv...
Försökt förtränga allt...
Glömma och fördöma!
Hoppas på att allt ska bli bra...
**
Kommer upp lite bilder senare idag...
Hoppas jag...
Och så ska jag väll jobba på lite material...
Det är ganska bara att ha det som avslut på veckan...
En hiss och diss vad som har varit i veckan...
Hum inte helt dumt...
***
Nej nu ska jag springa ner och duscha...
Så vi hörs väl senare i kväll!
Och föresten så är det Mannen under trappan ikväll!
****
Jag älskar dej men du skiter i det!
Bara för att vi inte kan träffas...
Men du vägrar att låta mej komma till dej!
Så det är inte mitt fel!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Nja, funny bunny är ett minne från min egen barndom. Kanske har han gått i graven nu:/

2009-09-28 @ 09:43:40
URL: http://saralingon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0