Söndag!

Förlåt!
Känner mej dålig!
Har inte skrivit något idag...
Har sutit och spelat hela dan och så har jag varit och röstat i kyrkovalet!...
Kollade precis på andra delen av Mannen under trappan!
Så jävla sjukt läskigt!
Seriöst det får en att vilka byta kanal!
Det är så verkligt och psykiskt!
Det är något ni bara måste se!
Men jag tänker inte se denna serie mer än en gång!
*
Jaha skola imon igen...
Jobbigt, går till halv fem...
Måste leta fram räknaren...
Men ska ju få träffa penny och det ska bli kul!
**
Tillbaks till min söndag...
Satt uppe till 03:40 i morse och spelade, sov till typ 12 och sen ner och äta sen spela...
Så har spelat mkt idag...
Med syran och fy fan va kul det är att köra med henne!
Det slutat alltid med att vi sitter och skriker och har oss!
Asså när det går bra eller dåligt asså...
Du frågar vf jag håller på?
*
**
Varför höll du på?
Du säger att jag hoppar runt bland tjejer och knullar allt och alla!
Men vem är det som gör det egentligen?
Inte är det jag som knullar någon direkt efter du blev dumpad...
Det är inte jag som springer runt och hånglar med folk på toan!
Och så har du mage och få damp på mej!
Och så ställer frågan igen!
Varför hålla på?!?
Jag förstår mej inte på dej!
Allt var så bra!
Och nu bara nej!
Allt jag gör är fel!
Och så allt du gör är så bra och framför allt rätt!
Joo eller hur!
Inte är det jag som sover över hos killen du hånglar med på rasterna inne på toan i skolan!
Men visst det är bara jag som gör fel!
Jag vet!
Är så jävla dålig!
Tydligen!
Men visst!
Kan väl oxå börja knulla runt och ha mej!
Visst!
Du får damp på mej men jag har ingen rätt att få damp på dej?!
Nej då!
För du gör rätt och jag fel!
Fast egentligen är det tvärtom!
</3
****
Ja tillbax till dessa problem!
Som alltid!
God natt!
Har mer att säga men orkar inte!
Vi hörs imon!
*****
Seriöst! Nu vill någon mej illa!
Nu börjar radion spela den låten som var så underbar som blev till det värsta!
Sluta med det!
Vem det än är som vill att ja ska må så här, vissa dej!
Nej god natt!
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0