Tisdag förmiddag!

God förmiddag eller rättare snart snart lunch!
I natt vaknade jag med en sådan obeskrivlig magsmärta, har aldrig haft så ont som i natt...
Det känndes som om någon slog och drog och knöt ihop mina tamnar med njurar och lungor!
Och jag kunde inte sitta/ligga/stå för det gjorde så sjukt ont...
Så jag messade mamma vid halv 6 och då hade jag legat vaken i typ en och en halv timme och då sa jag att hon inte skulle väcka men för att jag inte hade sovit oxh att jag hade ont i magen..
Så jag ringde och sjukanmälde mej...
Seriöst jag vill till skolan!
Jag kommer efter redan i början och så kommer jag inte få något studiebidrag!
Och om ni fölt min förra blogg så vet ni att jag inte har haft så bra med studie bidrag!
Nu sitter jag och lyssnar på musik och ska väl snart gå ner och spela lite Wii med lillebror!
Blir nog monopol eller något.
Kanske lite need for speed?
Aja folk som har apelat GH 5 kan väl skriva om ni gillar det... Funderar på att köpa det för att GH är sjukt kul och så är det massa bra artister med!
Ha det bra så hörs vi kanske ikväll och ni får allt ta och påminna mej om att fixa min ipod ikväll!
Jag älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv: Det är lungt :D Visst blev det snyggt ;)

2009-09-15 @ 12:31:45
URL: http://basplagg.blogg.se/
Postat av: Kristin

snygg header!

2009-09-15 @ 14:16:16
URL: http://basplagg.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig med <3

2009-09-15 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0