Tisdag kväll!

Hello nu är jag här igen!
Ja nu har jag sätt idol och kändisdjugen!
Det var bra speciellt idol!
Jag börjar låta som vilken fjortis som hälst ju!
Hjälp!
Är lite osams med Sanna för tillfället...
Jag vet inte riktigt vf eller joo för jag var retard och typa börja säga förlåt och shit och hon tolkade det på fel sätt så jag ska snart messa henne så att vi blir sams...
Jag hoppas på det iaf!
Ja nu fixar jag ipoden fast det inte var någon som på minde mej!
Lägger in lite ny musik och så!
Ska sova sen, messa med sanna först och kolla om GH 5 finns inne på någon affär här i stan...
God natt och jag är förvirrad men ändå glad och ledsen på samma gång...
Älskar dej!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en idiot jerry. du blir ovän med alla och ibland räcker det ju inte med att säga förlåt! du får skärpa dig!

2009-09-16 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0