Tisdag!

Tisdag: Hej i dag var jag i skolan och hade tråkigt som vanligt men som tur var fanns Penny där och rädda mej för Carro den svikaren var sjuk men Penny var inte till mycket hjälp hon häller för hon gick hem och jobbade så jag var själv kvar men då ryckte några andra klass kompisar in som tur var! Tackar!
Och efter skolan så sprang jag ner på stan, eller rättare sagt jag åkte buss ner på stan och träffade Jenka för vi hade ju faktiskt fika-dejt igår för att det var så sjukt länge sen vi träffades. Men innan vi fikade så sprang vi runt lite på stan med hennes kompis michelle (stavning?) för hon skulle köpa hörlurar till sin pojkvän och sen skulle hon köpa mjukis byxor åt sej själv. Så vi sprang in på clas ohlson och sen inter sport (antar att ni förstår vad hon köpte var) sen så sa vi hej då till henne för hon skulle till bussen. Sen gick jag och Jenka till prinsses och fikade och det blev lite fika och massa prat i typ en och en halv timme! Så sjukt mysigt! Och så klart blev det massa kort tagna på cola flaska med fyra sugrör i! Ett av vare färg så klart! Sen vart dom ihop vikta och så blev det lite kort på blommor! Slänger upp en bild på cola flaskan med alla sugrör i sen. Sen så var det tid att åka hem när klockan var strax efter sex. Så vi sa hej då på bt sen så satte jag mej på bussen och så lyssnade jag på ganska hög musik på vägen hem för att jag var tvungen att rensa huvudet...
När jag kom hem så satte jag mej och åt lite sen så gick jag upp och spelade lite dator sen så var det dax för idol! Satt och hejade på Mariette hela tiden och som tur var gick hon vidare... Låten hon valde att sjunga igår är så sjukt fin! Dear Mr. President med Pink! Så sjukt underbar låt! Sen så vart det lite mer spelande sen sprang jag ner och kollade på vilka som gick vidare sen så satt jag och pratade med mamma helt allmänt. Blir det mer och mer och det är skönt... Asså mamma och jag har inga problem med varandra osv utan bara att jag har blivit äldre och nu pratar man som två vuxna människor istället för Mor och son... Visst det finns kvar men inte lika mycket som sagt mer vuxet prat. Sen så vart det datorn lite snabbt sen sängen!
Kanske skriver senare annars god natt och sov så gott och njut av bilden!
Jenkas cola flaska!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Cool bild :D Du borde fota mera och lägga upp :D <3

2009-10-01 @ 20:58:26
URL: http://hopethatyouchoke.blogg.se/
Postat av: jennie

fin blogg :) gå gärna in på vår och kommentera lite om du har lust :D

2009-10-10 @ 16:44:18
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0