Tjejerkompisar/Flickvänner

Seriöst!
Man kan/får inte vara med andra tjejer, asså får inte prata med andra tjejer får inte träffa andra och ny snackar ja inte om att dejta!
Utan bara träffas och umgås!
Får inte gå med sina tjej kompisar på stan...
Får inte vara med tjejer på rasterna, får inte sitta med tjejer under letions tid!
Jag kommer bli som alla andra killar som bara sitter och pratar om spel och hur mycket/länge/hårt dom har haft sex! Eller om hur det kanske kan vara att ha sex eller att bli kysst eller ens om tyckt av en tjej!
Seriöst jag vill inte bli en sådan kille!
Jag är inte en sån och tänker inte bli det häller för att kunna vara kompisar med er!
Seriöst tror ni allvarligt att ni kan styra mej och mitt liv?
Då har ni ganska mycket fel!
Det är ingen som styr mitt liv förutom jag!
Och om ni inte tycker om att jag är med folk från det motsatta könet så är det erat problem och inte mitt så sluta göra mej illa genom att säga upp vänskapen och få damp och shit när jag är med andra...
Men jag kan bli BÖG så slipper ni det för då behöver ni inte oroa er för att jag ska sätta på dom!
För ni tror seriöst att jag knullar alla brudar jag är med!
Det går inte en dag utan att jag är med en tjej kompis och ni tror vi har haft sex eller ska ha sex eller har det just när du messar!
Och ja det var bara det jag ville ha sagt!
Och ni som vet att ni räknas med här ta åt er och fatta att det är sjukt jobbigt för mej!
Det är erat problem så gör det inte till mitt!
Seriöst!
Ja det är så jag känner för en del tjej kompisar just nu!
Seriöst! Blir så irriterad när jag inte får vara med mina kompisar utan att det blir massa skit och bajs kastande på mej!
Orkar inte med det längre!
Så snälla fatta att jag ät inte som alla andra killar!
Ja tack och god natt!</3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sant, du är inte som alla andra killar! DU ÄR VÄRRE

DU ÄR HEMSK!

2009-09-18 @ 03:39:28
Postat av: Kristin

Är ditt inlägg riktat till mig också? :(

2009-09-18 @ 05:58:50
URL: http://basplagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0