TredjeSeptember!

Nu sitter man här i skolan igen... Har haft sov morgon men hade elevråds möte och kom med i elevrådsstyrelsen... So me happy!
Just nu sitter jag på ARL (Arbetsmiljö och säkerhet) skit tråkigt! Sitter vid fönstret och hör ett par änder kvacka, eller vad det heter... Skulle gärna slippa detta...
Idag ska jag på stan med carru. Hon ska klippa sej så jag ska följa med som stöd... Sen kommer penny ner så fort hon kan för jag och carru slutar tidigare, vi slutar vid två och penny typ vid fyra... Så det ska bli kulich!
Sen ska jag hem och typ göra inget... typ duscha, äta sova... Kanske plugga matte... Eller inte, hahah!
Nej nu ska jag låtsas att jag lyssnar...
Hörs senare</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0