Måndag kväll! Med lite batteri! (skrivet 30 nov men har blivit fel och hamnat här)

Sitter och kollar på tv, fryser som en gris! Usch det är sjukt kallt!

Nu sitter jag och bara väntar på att fader galen ska början! Massa bra artister ju! Martin strenmarck, Markus Krunegård och tAKIDA!

Usch vad jag saknar min älsking! Vi har träffats två helger i rad men inte denna helg... Jag bara längtar tills på fredag! Kan knappt vänta! Vaknade imorse och ville ha fredag för att jag vill ha älskingen här! Usch vad jag saknar dej! Saknar din röst, ditt skratt, din doft! Jag saknar hela dej älskling!<33333

Ja imon har jag sov morgon till 13:05, känns ju inte ens kul :P Men bättre det än att ha en lekton på morgonen och sen igen för ens 13:05...

Nu börjar fader galan!

Puss älskar maria nilsson! Bara så att alla vet så är hon min min min! Och jag är bara hennes hennes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0