Söndag kväll!

Hej på dej! Ja jag vet att mitt blogg år har börjat dåligt men nu får jag väll ta och börja blogga ordentligt!

Köpte ju en bärbar den 26 så nu har jag den men mej i hela huset!

Flickvännen är fortfarande kvar! Jätte mys! Men hon åker tyvärr hem imon men då får man sakan henne ett tag... Hon har varit här sen den 26 så det är ett tag...

Inte speciellt mycket har hänt förutom att jag har fått et munsår precis vid min piercing...

Nyår var underbart! Dagen och kvällen spenderedes med: Älsklingen, Maja, Robbin, Wallo, Tintin, Lotta, Nemo och Kristin! Massa mys! Massa dricka och skratt och spelade och massa godis! Hihi underbart sätt att fira in det nya året!

Tack så mycket till alla som gjorde 2009 värt att leva!!

Bilder kommer på FB och bilddagboken! Adda mej på båda! FB Jerry Andersson och BDB Snoppfnatt
Reklamad (A)

Nej nu hoppas jag på att det snart är mat... Nu ska jag kolla tv och sen så ska jag väll geeka Mario till wii och geeka data...

C ya / J.A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0